دلم برای کسی تنگ است
نوشته شده توسط : حامدو زهرا

دلم براى کسى تنگ است

  کسى که بى مـن ماند

...کسى که با مـن نيست...

      کسى که مـن

...هميشه دلم برايش تنگ مى شود...

کسى که دوستش دارم...

عاشقانه...هميشه...

تا ابد...تا خودِ خداوند...

...دلم براى تـو تنگ است...





:: برچسب‌ها: شعرهاي عاشقانه همراه با عكسهاي عاشقانه، جدیدترین شعر و عکس عاشقانه، متن و شعرهای عاشقانه، متن و شعر، متن عاشقانه، متن های غمگین، شعر و متن جدایی :: برچسب‌ها: بی وفایی, تنهایی, عشق, رنگ محبت, عشق بی وفا , , ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: